Myšlenkové mapy v českém jazyce II.
Popis
Vazba: volné listy
Soubor je složen z map tvarosloví, které se nevešly do prvního dílu, a z map skladby. Kromě výkladových map zde najdete i osm map procvičovacích, které jsou zaměřeny na problematické části mluvnice. K výkladových mapách jsou připraveni i „pavouci“.
Možnosti využití myšlenkových map:
*učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
*učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map,
*děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
*učitel používá mapu při upevňování učiva,
*učitel využívá mapy při opakování,
*dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
*dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
*učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
*speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
*rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
*mapy můžete využívat opakovaně a různorodě.
Specifikace
Váha | 0.287 kg | |
ROČNÍK | SPECIÁLNÍ ŠKOLY | |
Autor | Markéta Krčmářová, Eva Hrazděrová |